Ζηλευτή χρήση των άνω άκρων στην Μουσέτ του Μπρεσόν.
Μια Μελέτη
Μια Μελέτη
Στην πρώτη φωτό, η δασκάλα κρατάει με το ένα χέρι το κεφάλι της Μουσέτ
πάνω από το πιάνο, ενώ με το άλλο της παίζει την μελωδία του τραγουδιού
που δεν τραγουδάει η Μουσέτ. Την ίδια στιγμή, το χέρι μοιάζει να ανήκει
στην Μουσέτ, που, σκυμμένη πάνω από το πιάνο, βγάζει νευρικά την
μελωδία. Στην δεύτερη, η Μουσέτ ζεσταίνεται στην φωτιά ενώ ομιλεί με τον
μελλοντικό βιαστή/εραστή της. Ο Μπρεσόν, πολύ σωστά αφήνει έξω από το
πλάνο την φωτιά ωστέ το χέρι όχι μόνο να δέχεται την θαλπωρή αλλά να
φαίνεται και πως εκφράζει και μια κάποια ένσταση. Ο Μπουνιουέλ που
μισούσε την ψυχολογία, συνήθιζε να δίνει οδηγίες του στυλ "σε αυτή τη
σκηνή θέλω να φαίνονται τα χέρια σου συνεχώς" στους ηθοποιούς του.

